2019. január 18., péntek

Rajzolás folytatása

Először is itt megemlítem David Poxon: Csendélet című munkáját, amit ebben a téli zimankós időben újra olvasok.  Egyszer már végigolvastam mikor megvettem, aztán sokáig a könyves polcon landolt.  Most nem csak olvasom, hanem a technikákat ki is próbálom.

Mivel szeretek csendéletet készíteni, ezért a korábban rajzolt almáimra esett a választás, hogy azokat tussal befessem  a könyvben  leírtak szerint.
Ebben a technikában  tinta használatát fele-fele arányban kell felhígítani. Sajnos a tust mindjárt nem találtam meg és tettem egy próbát selyemfestékkel. Egészen jó lett. Ráakadtam  a tusra is, és a kulcsnak annyi lett. Azért ezt a technikát is kipróbáltam. Legközelebb akvarellpapíron készítem el. Több réteget fellehet vinni száradás után, a  formai alkotást  grafittal lehet menet közben  alakítani , és a csúcsfényeket visszatörölni, hogy festés közben ne vesszen el.



Első lefestés:

Második lefestés:

Azért megjegyzem, hogy jobban tetszik a tussal való festési technika. Tehát, következik egy újabb rajz, tussal lefestve.


Ezt a korábbi rajzomat használtam fel,  amin még javítottam, kontúrokat jobban kidolgoztam a festéshez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése