2021. január 13., szerda

Birsalma csendélet

Nagyon elvagyok maradva a beírásokkal, festészettel is. Egy biztos , semmit sem szabad hanyagolni, ne legyen az, majd ha !

Ha valamit szeretnénk megcsinálni, tegyük és ne várjunk a holnapra, mert az már nem arról fog szólni, hanem valami másról az idő múlásában! 

Így maradt el a csendélet festésem november közepe óta. Pedig nagyon tetszett, ahogy Paul Foxton festőművész tartotta az élő közvetítést,  a nagyon értékes tanulmányt.

Annyira tetszik a hozzá állása a témához. Átfogó ismeretet ad, elmagyarázza  a helyes értékek  meghatározását, hogyan lássunk, miért fontos az alkalmazásuk. Rendkívüli, még csak most értettem meg igazán a festés lényegét, hogy egységében az összképet hogyan kaphatjuk meg.

Lehet mutatós  egy kép, ha a színek értékeinek az összhangja nincs jelen.

Azt hiszem ennyi elég is a birsalmámhoz, amit november 14-én festettem meg. Viszont a borongós idő a kedvemet is vette, színhiánnyal is küzdöttem, amit végül áthidaltam hasonló színek kikeverésével. Még nincs kész, folytatom a további festést, mert a fényhatásokat még hiányoznak.


                                                                    
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése